Muslimah Girl
my new blog !
Sunday 1 January 2012 | 20:53 | 0 comments
assalamualaikum !


 selamat datang ke blog saya yang agak cute ni .


nak kata saya orang baru dalam blog , actually dulu dah penah ada blog . tapi ada si hackers mereng gila tu yang amik aku nya email . so , terpaksa lah aku buat blog lain . tapi , blog ni lain cikit . aku buat ala-ala pinky girls gitu . haha . best sebenarnya ada blog . sebab kita bleyh coret segala macam-macam coretan , luahan perasaan yang orang lain tak akan paham , masalah yang kita hadapi semua dalam blog . blog ni di kira macam DIARI hidup kita la . hehe .

aku belajar buat blog ni dari ramai sumber . well , meng ' edit ' blog ni bukan lah satu benda yang senang . aku pun pening gila waktu masa first-first datang alam ber ' blog ' ni . hehe .

ni just permulaan buat blog aku . banyak lagi cerita yang nak aku kongsikan dengan korang semua .

 sapa yang berminat , bley la FOLLOW blog saya . ngee ~
kedatangan anda ke blog saya , amat di hargai . sayang korang !

 bawah ni ada gambar saya .

gambar pemilik blog !

| Newer Post

Entries About Stuff Linkies


Hello there earthlings! You have stepped onto Muslimah Girl. My name is Bla bla bla. I'm the writer for this cute blog! Do follow, thanks.
Facebook


Put your shoutbox here.
Form : height- 75px | width- 200px.
Main : height- 0px | width- 200px.


Design edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha
Cursor by: Fazeera